Opis
Charakterystyka
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń.
Zastosowanie
Przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych samochodów osobowych, ciężarowych oraz maszyn do prac ziemnych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj. przy:
• dużych prędkościach i małym momencie obrotowym
• małych prędkościach i wysokim momencie obrotowym
• oraz w tych maszynach i urządzeniach, do których producent zaleca olej klasy GL-4 wg API.
Normy, aprobaty, specyfikacje
ISO 3448
DIN 51501
Parametry fizyko-chemiczne
Parametry | Jedn. | Wartości typowe |
Klasa lepkości wg SAE J 306 | – | 80W-90 |
Lepkość kinematyczna w temp. 100°C | mm2/s | 15,6 |
Wskaźnik lepkości | – | 104 |
Temperatura płynięcia | °C | -30 |
Temperatura zapłonu | °C | 235 |
Odporność na pienienie: objętość piany po 5 min przedmuchiwania powietrzem w temperaturze 25°C/95°C/25°C po próbie w temp. 95°C, objętość piany po 10 min. odstania w temperaturze 25°C/95°C/25°C po próbie w temp. 95°C, | ml | 10/30/10 0/0/0 |
Badanie działania korodującego na płytkach miedzianych, 3h/120°C, stopień korozji | wzorce | 2b |
Własności smarne na aparacie czterokulowym: · obciążenie zespawania, · wskaźnik zużycia pod obciążeniem | kG | 320 51 |
UWAGA: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.