Ze względu na ciągły rozwój naszej działalności, w Serwis Techniczny MIS Polska jesteśmy otwarci na osoby, które chcą z nami pracować. Jeśli jesteś zainteresowany pracą wyślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@stmis.pl

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie konsultacji technicznych i organizacyjnych z Klientem
  • Opracowywanie założeń techniczno-organizacyjnych do przygotowania oferty
  • Wykonywanie niezbędnych obliczeń z zakresu doboru podzespołów projektowanych układów
  • Opracowanie dokumentacji technicznej w uzgodnionym zakresie
  • Doradztwo techniczne w zakresie konstrukcji zespołów i podzespołów maszyn w ramach prowadzonego zlecenia
  • Opracowywanie kosztorysów obejmujących części, podzespoły, zespoły oraz technologię wykonania w zakresie możliwości produkcyjnych Spółki lub przez uzgodnionych lub Kwalifikowanych Podwykonawców Spółki z wykorzystaniem dostępnych kalkulatorów i schematów obliczeniowych
  • Udział w organizacji stanowisk montażowych oraz technologii wykonania i montażu
  • Prowadzenie nadzoru technicznego nad całością zlecenia zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem wykonania zlecenia
  • Udział w uruchomieniach i serwisach związanych z prowadzonymi zleceniami
  • Współpraca z innymi członkami zespołu w celu wypracowania najlepszych rozwiązań technicznych i organizacyjnych
  • Udział w rozwijaniu produktów firmy

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne (sterowania i napędy w układach hydrauliki siłowej, mechatronika, mechanika i budowa maszyn lub pokrewne)
  • Umiejętność czytania ideowych schematów: hydrauliki siłowej, pneumatyki przemysłowej i elektrycznych instalacji zasilających
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i zaangażowanie
  • Umiejętność obsługi programów graficznych typu CAD
  • Podstawowa znajomość pakietu Office
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w utrzymaniu ruchu zakładów produkcyjnych

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę na pełny etat
  • Wynagrodzenie brutto: 8 000 – 11 000 zł w zależności od posiadanego doświadczenia i umiejętności + premia zadaniowa związana z prowadzonymi zleceniami
  • Pakiet szkoleń
  • Samochód dyspozycyjny do wyjazdów służbowych
  • Perspektywy rozwoju i realizację ambicji zawodowych
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w zakładach przemysłowych na terenie całej Polski
  • Praca stacjonarna w systemie jednozmianowym (Dębica lub Krosno)
  • Praca w firmie o ugruntowanej pozycji, od ponad 20 lat na rynku
  • Możliwa praca od zaraz

Zakres obowiązków

  • • montaż ręczny elementów hydraulicznych modułowych o wadze do 10 kg,
  • • praca z prasami hydraulicznymi – zagniatanie końcówek przewodów hydraulicznych,
  • • cięcie przewodów i rur na wymiar,
  • • montaż w zespołach min. 2-osobowych elementów o wadze wyższej niż 10 kg, np. silniki elektryczne, pompy, sprzęgła,
  • • demontaż i montaż siłowników hydraulicznych, w zależności od wagomiaru samodzielnie lub w zespole,
  • • montaż zespołów wg dokumentacji projektowej.

Nasze wymagania

  • zdolności manualnych,
  • umiejętność obsługi elektronarzędzi,
  • wykształcenia zawodowego lub średniego technicznego,
  • chęci do pracy,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • chęci nauki i rozwoju,
  • dyspozycyjność, w tym gotowość do kilkudniowych wyjazdów służbowych na terenie kraju (od poniedziałku do piątku),

To oferujemy

  • umowę o pracę,
  • dodatkowe wynagrodzenie w formie premii za każdą dobę pobytu w delegacji,
  • pracę w miłym i zgranym zespole,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • szkolenia zawodowe.

Twój zakres obowiązków

  • posługiwanie się dokumentacją techniczną, schematami ideowymi i montażowymi,
  • przygotowanie zespołów elektrycznych i elektromechanicznych do montażu,
  • montaż elektrycznego, elektromechanicznego i wyposażenia wytwarzanych maszyn i urządzeń,
  • sprawdzanie prawidłowości wykonania montażu wytwarzanych sprzętów i urządzeń, uruchamianie po montażu,
  • ocena stanu technicznego, diagnozowanie przyczyn awarii maszyny lub urządzenia pod kątem wyposażenia elektrycznego, elektromechanicznego i elektronicznego.
  • prace przy wdrożeniach nowych projektów,
  • udział w rozwiązywaniu problemów technicznych w sytuacjach awaryjnych.

Nasze wymagania

  • wykształcenie min. zasadnicze zawodowe lub średnie techniczne,
  • znajomość specyfiki eksploatacji, napraw maszyn i urządzeń w zakresie mechaniki, elektryki i automatyki (wiedza z zakresu hydrauliki siłowej i pneumatyki będzie dodatkowym atutem),
  • umiejętność korzystania ze schematów ideowych,
  • znajomość rysunku technicznego,
  • konstruktywne podejście do stawianych zadań, nastawione na uzyskanie rezultatów,
  • gotowość i chęć do zdobywania oraz rozwijania wiedzy z zakresu zajmowanego stanowiska,
  • dyspozycyjność, także do możliwych wyjazdów służbowych,
  • zaangażowanie i chęć rozwoju.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę na pełny etat,
  • wynagrodzenie brutto: 5 500 – 6 500 w zależności od posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • samochód dyspozycyjny do wyjazdów służbowych,
  • perspektywy rozwoju i realizację ambicji zawodowych,
  • możliwość zdobywania doświadczenia w zakładach przemysłowych na terenie całej Polski,
  • praca stacjonarna w systemie jednozmianowym,
  • praca w firmie o ugruntowanej pozycji, od ponad 20 lat na rynku
  • możliwa praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji biznesowych z klientami
  • pozyskiwanie nowych klientów i kontraktów, negocjowanie warunków współpracy
  • utrzymywanie kontaktów z kluczowymi Partnerami Handlowymi
  • prowadzenie konsultacji technicznych i handlowych z Klientem
  • negocjowanie warunków współpracy z Partnerami Handlowymi
  • przygotowanie ofert handlowych
  • realizacja planów sprzedażowych
  • współpraca z zespołem
  • raportowanie zrealizowanych zadań
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • prowadzenie szkoleń produktowych
  • wsparcie merytoryczne dla Partnerów Handlowych
  • realizacja zadań handlowych zgodnie ze strategią firmy
  • pozyskiwanie zleceń dla komórek organizacyjnych firmy
  • udział w rozwijaniu produktów firmy
  • śledzenie trendów rynkowych

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne (sterowania i napędy w układach hydrauliki siłowej, mechanika i budowa maszyn lub pokrewne)
  • umiejętność czytania ideowych schematów: hydrauliki siłowej, pneumatyki przemysłowej
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • umiejętność zarządzania procesami sprzedaży i ofertowania
  • umiejętność budowania relacji z klientem
  • nastawienie na wynik i realizowanie planów sprzedażowych
  • konsekwencja i odpowiedzialność w realizacji celów
  • biegła znajomość pakietu MS Office
  • przedsiębiorczość, samodzielność
  • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i zaangażowanie
  • gotowość do wyjazdów służbowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • Prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę na pełny etat
  • Wynagrodzenie brutto: 6 000 – 8 000 zł w zależności od posiadanego doświadczenia i umiejętności + premia zadaniowa związana z prowadzonymi zleceniami
  • Pakiet szkoleń
  • Samochód dyspozycyjny do wyjazdów służbowych
  • Perspektywy rozwoju i realizację ambicji zawodowych
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w zakładach przemysłowych na terenie całej Polski
  • Praca stacjonarna w systemie jednozmianowym
  • ·Praca w firmie o ugruntowanej pozycji, od ponad 20 lat na rynku

Firma Serwis Techniczny MIS Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie, podpisała z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie Umowę o dofinansowanie projektu w ramach działania 1.5 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.
Nr Umowy: POPW.01.05.00-18-0374/20-00.
i otrzymała wsparcie w wysokości 214 339,26 zł.